1. Bemelegítés: Alaposan melegíts be!

2. Koncentráció: A szabályos végrehajtásra koncentrálj! A gyakorlatoknál mindig az adott izomra összpontosíts: figyelemmel kövesd végig a fokozatos megfeszülését, a mozdulat végén maximálisan feszítsd meg, majd fokozatosan ernyeszd el.

3. Segítségkérés: Nagy súlyok emelése esetén kérj segítséget!

4. Biztonság: Tegyél szorítót a súlyzórúd végére!

5. Légzés: Ne tartsd vissza a lélegzetedet súlyemelés közben!

6. Higiénia: Mindig használj törülközőt a gépeken!

 7. Pihenés: Tartsd be az izmok passzív pihenési idejét két egyforma izomcsoport edzése között!

A bejegyzés trackback címe:

https://eheskockahas.blog.hu/api/trackback/id/tr782747439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dingo-01 2011.04.14. 19:08:11

Én személy szerint elég fontosnak tartóm a edzés előtti bemelegítést, mert elég csúnya sérüléseket lehet össze szedni mint például szalag szakadás stb... A koncentráció az alap mert ha valaki 60kg mondjuk fekve nyom akkor az elég para ha elkalandozik más felé a figyelme (nekem volt már olyan hogy a mellkasomra ejtettem pont 60Kg-t, szerencse volt hogy állt fölöttem valaki...). A szorító szintem a fekve nyomás jó, mert ha le ejted súlyzót akkor nem potyog le oldalra a súlyok. Hát törülközött csak úgy van értelme használni ha hozol magaddal mert amik általában a edzőtermekben vannak azokat én bottal se piszkálnám meg. Alapvetően szerintem érdemes ezeket a pontokat betartani, mert nagy igazságok vannak benne leírva.

a.k.a. Kristóf

dudu12 2011.04.14. 20:01:57

Az edzés megkezdése előtt a bemelegítésnek azért van nagy jelentősége,mert anélkül súlyos balesetek is bekövetkezhetnek. (Pl.: ínszalag szakadás,megerőltetés stb.)

Ha mindig arra a testrészünkre összpontosítjuk a figyelmünket is,amelyiket éppen erősíteni akarunk, akkor sokkal jobb eredményt érhetünk el.

Nagy súlyok emelésekor biztonságosabb, ha van a közeledben valaki, aki tud segíteni.
süti beállítások módosítása